Na co se nás často ptáte?

Jak služba probíhá?

Kontaktujete nás s poptávkou po inspekci nemovitosti. Následně si vyměníme podklady a domluvíme se na termínu inspekce. Po proběhnutí samotné inspekce obdržíte podrobný protokol se seznamem všech odhalených vad a nedodělků. Poté posíláme fakturu.

Je nutná osobní schůzka před inspekcí?

Není, vše zvládneme elektronicky. V případě nutnosti není samozřejmě problém se osobně sejít.

Co všechno musíte poslat za podklady?

Novostavba:

  • plánek bytu či domu
  • materiálové standardy (jaká jsou v bytě okna, dveře, podlahy, sanita atd.)
  • soupis klientských změn (pokud byly)
  • náhled smlouvy uzavřené s developerem (budoucí kupní nebo kupní, případně smlouvu o dílo)

Starší stavba:

Pokud budete mít k dispozici revize zařízení domu (elektřiny, plynu, protokoly o uvedení do provozu, případně revizi u starších zařízení), či plánek domu, budou vítány. V optimálním případě vyžádejte na inspekci nejpodrobnější dostupnou projektovou dokumentaci. Pokud podklady nejsou, nic se neděje.

Jaká je cena služby?

Bohužel se nedá stanovit jednotná cena služby. Cena se odvíjí dle výměry kontrolované plochy. Cenu, v případě, že přebíráte nemovitost od developera můžete zjistit ZDE. Pokud kupujete starší nemovitost a chcete si spočítat cenu, spočítejte si ji ZDE.

Jaké plochy se do ceny započítávají?

Do ceny se započítává plocha bytu a sklepu, případně garáže (je-li uzavřena ze všech čtyř stran). Balkóny, lodžie a terasy se kontrolují, ale jejich plocha se nezapočítává.

Jak moc dopředu potřebujeme vědět termín?

Je velice těžké odhadnout množství poptávek na určitý termín. Někdy jsme schopni zareagovat ze dne na den, jindy se může stát, že konkrétní termín je plný již několik týdnů dopředu. Rozhodně doporučujeme zavolat co nejdříve.

Musíte se osobně zúčastnit inspekce?

Inspekce se osobně zúčastnit nemusíte, ale někteří developeři vyžadují Vaší přítomnost. V této situaci se dá vše vyřešit pomocí plné moci.

Kdy dostanete protokol?

V případě novostaveb je protokol vypracován na místě a v elektronické podobě ho obdržíte nejpozději do dvou pracovních dnů. V případě starších staveb Vám základní poznatky sdělí inspektor na místě a protokol v elektronické podobě obdržíte taktéž do dvou pracovních dnů.

Provádíme termovizní a akustické měření?

Akustické měření bohužel neprovádíme. Termovizní měření provádíme, ale vhodné podmínky jsou přibližně jeden měsíc v roce. Je potřeba, aby minimálně 3 dny v kuse bylo -5 stupňů Celsia pod nulou  a v nemovitosti se musí topit alespoň na 20 stupňů Celsia. U novostaveb termovizní měření nedoporučujeme.

Jak a kdy za službu zaplatíte?

Službu zaplatíte až po proběhnutí inspekce. Posíláme elektronickou fakturu a platba probíhá převodem na bankovní účet.